OGÓLNE WARUNKI UMOWNE
ZAKŁADANIA REZERWACJI, ŚWIADCZENIA USŁUG HOTELOWYCH ORAZ ANULACJI POBYTU W OBIEKTACH PT S.A. (OWU)
§1
POTWIERDZENIE REZERWACJI
- Zamawiający zamawia pobyt, a uprawniony Pracownik POLSKIE TATRY S.A., czyli pracownik Działu Rezerwacji lub Recepcji, w obiektach POLSKIE TATRY S.A. potwierdza pobyt, przesyłając Zamawiającemu Potwierdzenie Rezerwacji zwane też umową o świadczenie usług hotelowych.
- Przedpłata (Zaliczka lub Zadatek) płatna jest do:
- 5 dni kalendarzowych, od momentu dokonania rezerwacji, dla rezerwacji dokonanych powyżej 7 dni przed przyjazdem,
- do 2 dni kalendarzowych, licząc od dnia dokonania rezerwacji, dla rezerwacji dokonanych pomiędzy 48 godzin a 7 dni przed przyjazdem,
- w dniu dokonania rezerwacji, z obowiązkiem przesłania potwierdzenia przelewu do Recepcji obiektu PT S.A., dla rezerwacji dokonanych na 48 h i mniej przed przyjazdem.
- Wysokość przedpłaty (w formie zaliczki) wynosi do 40 % kosztów pobytu, w przypadku oferty typu standard i 100 % (w formie zadatku), w przypadku oferty bezzwrotnej (non- refundable).
- Przedpłata winna być uiszczona na rzecz Obiektu PT S.A. w formie przelewu bankowego lub gotówki. Płatność potwierdzona zostaje dokumentem: paragonem hotelowym, fakturą imienną lub fakturą Vat. W przypadku chęci otrzymania faktury Vat Zamawiający zobligowany jest do podania pełnych danych do faktury Vat przy dokonywaniu rezerwacji.
§2
ANULOWANIE REZERWACJI Z OPCJĄ ZWROTU PRZEDPŁATY
- Zamawiający ma możliwość anulowania rezerwacji i nie ponoszenia, z tego tytułu kosztów.
Rezerwacja podlega bezkosztowej anulacji, zgodnie z poniższymi warunkami i jej termin każdorazowo wskazany jest w Potwierdzeniu Rezerwacji:- do 14 dni przed terminem rozpoczęcia pobytu - dotyczy oferty standard - w okresie: Wiosna, Jesień, Zima (dotyczy rezerwacji dokonanych co najmniej na 19 dni przed terminem rozpoczęcia pobytu),
- do 30 dni przed terminem rozpoczęcia pobytu – dotyczy oferty standard - w okresie:
Witaj w Nowym Roku, Puchar w Skokach Narciarskich, Ferie, Wakacje, Święta Wielkanocne, Majówka i Boże Ciało (dotyczy rezerwacji dokonanych co najmniej na 35 dni przed terminem rozpoczęcia pobytu), - do 60 dni przed terminem rozpoczęcia pobytu - dotyczy oferty standard - w okresie:
Boże Narodzenie i Sylwester (dotyczy rezerwacji dokonanych co najmniej na 65 dni przed terminem rozpoczęcia pobytu).
- Anulowanie rezerwacji, aby było skuteczne, winno być dokonane, przez Zamawiającego w formie pisemnej i zostać potwierdzone przez uprawnionego pracownika POLSKIE TATRY S.A. Zamawiający otrzyma, drogą elektroniczną lub pocztową, dokument korygujący z prośbą o jego podpisanie i zwrot ze wskazaniem rachunku bankowego, na który winna być przekazana przedpłata.
Zwrot przedpłaty nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych:
- w przypadku paragonu – od momentu dokonania anulacji rezerwacji,
- w przypadku faktury imiennej i faktury Vat - od dnia otrzymania przez POLSKIE TATRY S.A., podpisanego dokumentu korygującego.
§3
ANULOWANIE REZERWACJI BEZ MOŻLIWOŚCI ZWROTU PRZEDPŁATY
- Po upływie terminów bezkosztowej anulacji, wskazanych w 2 pkt 1, wszystkie zgłoszone rezerwacje nie podlegają już bezkosztowej anulacji. W przypadku chęci anulacji rezerwacji przez Zamawiającego, wpłacona przedpłata, nie podlega zwrotowi. Wyjątek stanowią odrębne warunki umowy z Zamawiającym, wskazane w Jego Potwierdzeniu Rezerwacji.
- W przypadku braku zameldowania się w obiekcie, w pierwszym dniu terminu pobytu, fakt ten traktowany jest jako odstąpienie od umowy. Obiekt obciąży Zamawiającego kwotą
o równowartości przedpłaty.
§4
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15:00 i trwa do godz. 12:00 dnia następnego.
- Wszelkie spory mogące wyniknąć w związku z niniejszym zamówieniem strony zgodnie poddają pod rozstrzygnięcie przez Sąd Właściwy miejscowo dla Siedziby POLSKIE TATRY S.A.
- Strony oświadczają, iż zawierają umowę o świadczenie usług hotelowych na warunkach w niej określonych, a Zamawiający oświadcza, że zapoznał się z OWU.